שמר

ליסינג פרטי – כיצד בוחרים את החברה הנכונה

 

החל משנות התשעים, בערך, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר חברות רכב שמציעות שירותי ליסינג ללקוחות שלהן. אם בהתחלה היה מדובר בשירותים שמיועדים עבור חברות עסקיות בלבד, הרי שעם הזמן השירות נפתח גם עבור לקוחות פרטיים, וכיום אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר צרכנים שבוחרים לקנות רכב דרך שירות זה.

שירותי ליסינג פרטי מאפשרים לנו ליהנות ממגוון רחב של אופציות שונות, הן בכל הקשור לתנאי רכישת הרכב מבחינת עלויות ותשלומים, והן בכל מה שקשור לטיפול ברכב. בעקרון, דרך שירות זה, הלקוח נהנה מתנאי מימון נוחים שמאפשרים לנו לרכוש את הרכב בתשלומים חודשיים, במקום לשלם עליו את כל הסכום בבת אחת, כאשר בסוף התהליך הוא יכול להחליט האם להחזיק את הרכב אצלו לצמיתות או להחזיר אותו לחברה ולקחת במקומו רכב אחר במסגרת עסקה חדשה.

במקביל, שירותי ליסינג פרטי מספקים ללקוחות אפשרות לקבל מגוון רחב של שירותי רכב בתנאים הטובים ביותר. מדובר על שירותים של בדיקות, טיפולים, תיקונים, ביטוח ועוד. הכל מתבצע תחת החברה אצלה הוא מבצע את העסקה. כך הוא לא צריך לדאוג לשום דבר, כך כל העניינים של הרכב נמצאים תחת קורת גג אחת, כך הוא נהנה מראש שקט בכל מה שקשור לטיפול ברכב, מהיום בו הוא מקבל אותו ועד היום בו הוא מחזיר אותו, במידה וכך הוא מחליט לעשות.

כפי שאנחנו יכולים להניח, קיימות לא מעט חברות רכב בשוק הישראלי שמציעות שירות זה. השאלה היא, כיצד בוחרים את החברה הנכונה, מה הם הפרמטרים הנכונים לבחירה. בחלק הבא אנחנו נסקור כמה נקודות שיכולות לעזור לכם. לפני כן רק נצייו, בטרם בוחרים חברה כזו או אחרת, רצוי מאוד ללמוד את הנושא היטב ולבחון איזו עסקה הכי משתלמת, ואיפה הכי משתלם לבצע אותה.

פרמטרים לבחירה נכונה של חברת ליסינג פרטי

הפרמטר הראשון צריך להיות התנאים שהחברה מציעה אל מול העלויות ותנאי העסקה שהיא דורשת. מה בדיוק היא מציעה ללקוח, ומה בדיוק היא דורשת ממנו. בין אם זה בכל מה שקשור לעלויות, טיפולים, תנאי עסקה ועוד. חשוב להקפיד ולבחון את החוזה עם החברה, מה הוא כולל, וכיצד בדיוק אנחנו נהנים ממנו.

הפרמטר השני, רצוי לבדוק כמובן אילו סוגי רכבים החברה מציעה, מאילו דגמים, ועד כמה המחירים והתנאים שהחברה קובעת, מתאימים למצב בשוק, מתאימים לערך של הרכב בשוק. כך נוכל לדעת האם מדובר בעסקה משתלמת עבורנו.

הפרמטר השלישי, רצוי לבדוק מי זו החברה, מי עומד מאחוריה, ומה מידת האמינות שלה בשוק. עד כמה מדובר בחברה שאפשר לסמוך עליה. זה אומר בין היתר, לקרוא המלצות וחוות דעת של לקוחות אחרים, וכן לוודא האם כל השירותים ניתנים על ידי החברה באופן ישיר, לוודא שהכל נמצא תחת קורת גג אחת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות