שמר

איך לבחור את הרכב המושלם להשכרה לטיול בצפון?

עונת הקיץ כבר החלה ואין זמן טוב יותר בשביל טיול זוגי או משפחתי ברמת הגולן. הנופים המרהיבים, האטרקציות הרבות והרוח הנעימה הנושבת בין ערביים, מושכים לגולן, לגליל ולסביבה מאות אלפי ישראלים. אם גם אתם חייבים או מעדיפים להגיע אל היעד באמצעות השכרת רכב, תשמחו לגלות את כל המידע שכדאי לדעת בשורות שלפניכם.

מדוע כדאי לשכור רכב לנסיעה לטיול בצפון?

סיבות רבות קיימות בגינן עשרות אלפי ישראלים שוכרים רכב בנסיעתם לצפון. בראש ובראשונה, אותם 30% מהישראלים (על פי הערכות) שאינם בעלי רכב משלהם וממש לא רוצים להסתמך על התחבורה הציבורית המקרטעת של החבל הצפוני בארצנו. שנית, אנשים בעלי רכב המספיק לכם לצרכיהם היום יומיים, אך לשם טיול של מספר ימים, הוא קטן מדי / ישן מדי / רועש מדי / לא סוחב בעליות וכדומה. במצב הזה, חבל להידחס עם התיקים והמזוודות או לקחת סיכון שמא ייתקע לכם בעליות להר תבור. עדיף לשכור ולהיות רגועים ושקטים. סיבה נוספת היא חיסכון בדלק. אנשים רבים מחזיקים רכב "זולל" בשל הקילומטראז' הנמוך אותו הם גומעים ביום-יום. לא עדיף לשכור רכב דיזל או היברידי וליהנות ממכל דלק מלא בכלום כסף?

כך תבחרו את הרכב האידיאלי להשכרה

בכדי לבחור את הרכב המושלם להשכרה לטיול בצפון, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים:

  • רכב חזק – הנסיעה בגליל, בגולן, בהרי הכרמל והגלבוע ובסביבה אינה נסיעה פשוטה. הרבה עליות תלולות וממושכות, אשר רכב קטן, עם מנוע באזור ה-1,000-1,200 סמ"ק עלול לא "לסחוב" (במיוחד לא עם מזגן פועל). לכן העדיפו רכב בעל מנוע חזק, כדי שלא תאלצו לעלות לחרמון ב-30 קמ"ש.
  • רכב גדול – לנסוע 20 דקות כשמזוודות מקיפות את כל יושבי הרכב מכל עבר זה משהו אחד. אבל לעשות זאת במשך 3 שעות לכיוון, זה כבר סיוט של ממש. נוסעים שלושה אנשים ומעלה? ודאו שהרכב מצויד בתא מטען גדול / אפשרות לאחסון גג. 
  • רכב חסכוני – הדלק כבר מזמן חצה את סף 6 השקלים לליטר, ונסיעה לצפון מהמרכז ובחזרה עשויה לעלות לכם 150-200 ₪ או כפול מכך. תושבי הנגב עלולים לשלם גם 500-600 ₪ רק כדי להגיע ליעד. העדיפו רכב ששמו החסכוני מוכר למרחקים.
  • רכב חדש, אמין ומתוחזק – אל תסתפקו ברכב מודל 2008 עם 170 אלף ק"מ. הוא פשוט עלול להיתקע לכם באמצע שום מקום. אל תתביישו גם לבקש ספר בדיקות וטיפולים. ודאו כי הוא מתוחזק כהלכה.

בשורה התחתונה, חשוב לבחור סוכנות השכרת רכב אמינה וטובה.

רנו קפצ'ור – כמה גדול, ככה נפלא

לא נשחרר אתכם בלי חשיפת אחד הכוכבים העולים בענף הרכבים – הן למכירה והן להשכרה: רנו קפצ'ור. היא מרווחת, חסכונית, בטוחה ואמינה. עם מערכת מולטימדיה מתקדמת וחווית נהיגה מטריפה, הבחירה ברנו לטיול שלכם לצפון תגרום לכם להתחיל את ההנאה מהחופשה כבר מהדרך ליעד… סעו בזהירות!

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות