שמר

קניית רכב שטח מבלי להשתגע כלכלית – האם זה אפשרי?

קניית רכב שטח מבלי להשתגע כלכלית – האם זה אפשרי?

למרות שרוב האנשים ימליצו לכם על קניית רכב שטח משומש כדי לחסוך בהוצאות, לא תמיד תהיה זו ההחלטה הנכונה ביותר. רכבים משומשים אינם חדשים, ומסיבה זו לבדה סביר להניח שהם יבלו יותר זמן במוסך עבור תיקונים וחלפים. אם עד היום לא ששתם לקנות רכבים חדשים בעיקר בגלל הסיבה הכלכלית, תשמחו לגלות שישנן כמה וכמה דרכים שיאפשרו לכם לקנות רכב שטח חדש מבלי להשתגע מהבחינה הכלכלית. אנו כאן כדי לגלות לכם שזה דווקא לא כל כך מסובך כמו שאתם אולי חושבים. 

שמעתם על ליסינג מימוני?

ליסינג מימוני זו האפשרות שלכם לקנות רכב שטח זול ומאובזר. בעזרת אפשרות זו אינכם חייבים להתפשר על רכב משומש כדי לעמוד במסגרת התקציבית שלכם. אם אינכם בקיאים בנושא, הרי שלמעשה מדובר בעסקת תשלומים לרכישת רכב, אשר כוללת בתוכה גם את האפשרות לשדרגו לרכב חדש לאחר מספר שנים. בתור לקוחות לא תחויבו בתשלום עבור כל העלות של הרכב החדש. מה שכן, תצטרכו לעמוד בהוצאות ביטוח, דלק, טיפולים ואחזקה שוטפת של הרכב. אם חלמתם על רכב שטח חדש, זו ההזדמנות שלכם. 

אפשרות שנייה: להתביית על רכב שטח במסגרת התקציב שלכם

ישנם סוגים שונים של רכבי שטח, אינספור דגמים והמון חברות יצרניות. לכל דגם מחיר שונה כך שלמעשה טווח המחירים שלכם מאוד רחב ואתם יכולים לשחק עם התקציב שלכם עד שתמצאו את הדגם שגם עונה על הדרישות שלכם וגם מגיע במחיר משתלם. אם המטרה שלכם היא למצוא רכב שטח זול ומאובזר, הגדירו קודם כל את התקציב הכולל ורק לאחר מכן חפשו דגמים שנמצאים במסגרת היכולות שלכם. ישנם המון רכבים שיוכלו לספק לכם את המענה המתאים.

בדקו את אפשרויות המימון של חברת הרכב

ישנם אנשים שמעדיפים לקנות רכב שטח משומש בגלל המחיר הזול, אולם לרוב כאשר קונים רכב משומש צריך לשלם את מלוא הסכום בו במקום. לעומת זאת, בעת קניית רכב שטח מחברת רכב, עומדות לרשותכם אפשרויות מימון מגוונות. כך אתם לא צריכים להשיג את כל הסכום, אלא שאתם יכולים לפרוש את התשלום להחזרים חודשיים שתוכלו לעמוד בהם. רכב חדש ישרת אתכם נאמנה לאורך השנים, כך שכל שעליכם לעשות הוא לחשוב בכמה החזר חודשי תוכלו ל כדי להפוך את העסקה למשתלמת עבורכם. 

בואו נסכם:

אז נכון, מכונית חדשה עולה יותר, אך כשמסתכלים לטווח הארוך קניית רכב חדש תהיה משתלמת יותר כי הערך של מכונית חדשה נשמר יותר טוב לאורך זמן. מה גם שלרוב מכוניות אלו יהיו חפות מתקלות בשנותיהן הראשונות כך שתחסכו גם על ביקורים במוסך. כמו כן, עומדות לרשותכם אפשרויות מימון אטרקטיביות שהופכות את הקניה להרבה יותר נוחה לכיס, לצד דרכים שיאפשרו לכם למזער את העלות הכוללת, כמו למשל לבחור רכב שטח איכותי מחברת מוכרת. לבסוף: לפני שאתם מתפתים לבחור באפשרות שלכאורה זולה יותר, תעשו חושבים ותגלו שלא בהכרח תהיה זו ההחלטה הנכונה כלכלית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות