שמר

בלייזר הקרוסאובר החדש של שברולט

בלייזר הקרוסאובר החדש של שברולט

ממש לאחרונה התבשרנו כי משפחת שברולט ישראל התרחבה ואל חיק המשפחה המאושרת הצטרף רכב הקרוסאובר שברולט בלייזר החדיש, המראה הקרבי והשובב שלו רומז על ביצועי המנוע המצפים לכם בלחיצת גז והאבזור הפנימי רומז על הנוחות שתרגשו כאשר תאחזו בהגה.

 

אז מיהו השברולט בלייזר, למי הוא מתאים, מה המחיר שלו, כמה דגמים יש לו בישראל, מה רמת האבזור שלו ומה לצפות מרכב הקרוסאובר החדש של שברולט בישראל? כל זאת ועוד בכתבה שהכנו לכם במיוחד לכבוד הגעתו ארצה של שברולט בלייזר, אז המשיכו לקרוא מבטיחים לכם שתתאהבו בו כמו שאנחנו התאהבנו ואולי אפילו יותר, אי אפשר לדעת.

 

שברולט בלייזר הקרוסאובר שבא לכבוש את ישראל

 

 

  • מנוע – אחת המעלות הגדולות ביותר של השברולט בלייזר הוא ללא ספק המנוע החזק, V6 3.6L עם 305 כוחות סוס ומומנט של 37.2, כוח הגרירה של המפלצת הקטנה הזו עומד על 4,500 ק"ג, תיבת ההילוכים של הבלייזר אוטומטית ומכילה 9 מהלכים. 
  • אבזור פנימי – שני דגמי הבלייזר הגיעו מצוידים ומאובזרים מאד!! קיימת אפשרות של אפיון אישי לנהגים שונים של מאפייני הרכב לפי נוחיותו של הנהג, מערכות בטיחות שהותקנו ברכב מתקדמות, לדוגמא: יש מערך של מצלמות 360 מעלות לחנייה נטולת שריטות והפתעות, מערכת תיקון סטייה מהנתיב, התראות על סטייה מהנתיב, בלימת חירום אוטונומית, התראות על שטח מת, התראות על הולכי רגל ובקרת שיוט אדפטיבית, מלבד מערכות בטיחות תמצאו פינוקים נוספים ברמת האבזור כגון: מסך מגע 8 אינץ', מערכת מולטימדיה מקורית של שברולט המתממשקת גם עם Apple carplay, אפשרות של טעינה אלחוטית, מערכת סאונד איכותית של חברת BOSE ועוד…
  • מראה חיצוני – המראה החיצוני של הבלייזר הוא לבטח אחד המובילים בקטגוריית רכבי הקרוסאובר בישראל, מראה קרבי ושרירי של רכב שיסובב ראשים בכל מקום שתיסעו בו, המראה המרהיב לא נגמר בחיצוניות והגיע גם לפנים הרכב, יחד עם מחשבה לפרטים הקטנים רכב השברולט בלייזר הוא אחד הרכבים המפנקים, הנוחים והיפים שיצא לכם לשבת בו בקטגוריית רכבי הקרוסאובר בישראל.
  • בטיחות – כמו שכבר הזכרנו בחלק בו דובר על האבזור של השברולט בלייזר, רמת אביזרי הבטיחות של הרכב היא מהגבוהות שיש ומכילה בין היתר מערכת תיקון לסטייה מהנתיב, בלימה אוטונומית, מערכת מצלמות חנייה 360, מערכת התראות על שטח מת, מערכת גילוי הולכי רגל והתראה בפניהם, מערכת התראה של סטייה מהנתיב.
  • רמות גימור / דגמים – לשברולט בלייזר קיימים שני דגמים ברמות גימור שונות בארץ, RS וגרסת ה PREMIER
  • מחיר – העלות התחלתית של השברולט בלייזר בארץ עומדת על כ 279,990 למעשה הוא ממוקם בהיררכיה בין השברולט אקווינוקס לבין השברולט טראוורס

 

 

עם נתונים כאלו ומראה שובה כמו של זה שיש לשברולט בלייזר אנו צופים לו עתיד ורוד בישראל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות