שמר

ליסינג פרטי מהו בעצם

ליסינג פרטי מהו בעצם

ליסינג פרטי הוא אחת ההמצאות הטובות שקרו בתחום הרכב בשנים האחרונות, הוא מאפשר לכל אחד ואחת מאתנו להצטייד ברכב חדשני במסלול תשלומים שמתאים בדיוק לאותו אדם, עם רכב שזה עתה יצא מהניילונים ו 0 ק"מ על מחוג השעונים.

אבל מה זה בעצם ליסינג פרטי ומה ההבדל בינו לבין ליסינג תפעולי, מה מתאים למי והאם יש דרישות סף שבהם אני אמור לעמוד בכדי להיכנס למסלול ליסינג פרטי? כמה שנים מחזיק המסלול ומה קורה בהמשך עם הרכב? כל השאלות האלו ועוד יקבלו תשובות בהמשך המאמר.

אז מה זה בעצם ליסינג פרטי

אז ליסינג פרטי הוא למעשה הליך בו הלקוח שוכר רכב חדש עם 0 ק"מ מהחברה למשך תקופה של כמה שנים במהלכן הוא משלם בכל חודש סכום כסף עליו הוסכם עם החברה (המחירים משתנים בין סוגי הרכבים ובהתאם לסכום הראשוני ששמתם כתשלום ראשון), במהלך כל השנים האלו הרכב נמצא אצל אותו אדם אבל בעצם לא בבעלותו, בתום תקופת ההשכרה החברה לוקחת אליה את הרכב והלקוח צריך להחליט האם להיכנס למסלול חדש עם רכב שונה או להפסיק.

    • כמה אני אמור להחזיר בכל חודש – העלות החודשית משתנה בין אדם לאדם בהתאם לכמה פרמטרים שהם: סוג הרכב שעליו מופעל הליסינג הפרטי, ככל שהרכב יקר יותר עלות ההחזר החודשי עולה בהתאם. הפרמטר השני הוא הסכום הראשוני שהחברה דרשה מכם, אם זה היה 7,000 ₪ או 20,000 ₪ מן הסתם ישנה מסכום ההחזר החודשי.

 

  • מה ההבדל בין ליסינג פרטי לליסינג תפעולי – השמות הם אולי שמות מפוצצים אבל ההבדלים ביניהם מאד פשוטים, האחד פונה למגזר הפרטי כלומר לאנשים פרטיים שרוצים רכב חדש ונקרא גם ליסינג פרטי בעקבות כך בעוד הליסינג התפעולי פונה אל המגזר העסקי, חברות ועסקים שצריכים רכבים למטרות שינוע, למטרות עבודה וכחלק מפעילות ארגון, בסוג זה של ליסינג יש הטבות נוספות בעיקר אם מדובר על מספר של רכבים אותם לוקחת החברה.

 

    • האם יש דרישות סף שאני אמור לעמוד בהם כדי להתחיל בליסינג פרטי – כן! ממש כמו הלוואה שתיקח מהבנק לפני תצטרך להראות ולהוכיח שיש לך את היכולת להחזיר את הסכומים עליהם התחייבת, כמו כן יש להפקיד סכום התחלתי המשתנה בין חברה לחברה ובין רכב לרכב.

 

  • מה ההבדל בין רכישה של 0 ק"מ לבין ליסינג – פשוט מאד בליסינג בתום התקופה הרכב נלקח ממך אפילו ששילמת כמעט 70% מערכו בעוד ברכב 0 ק"מ הרכב הוא שלך בתום התשלומים.
  • אוקי אני רוצה להיכנס למסלול של ליסינג פרטי איך אני עושה את זה – ניגש לחברת ליסינג כמו אוויס לדוגמא ובודק עליות של הרכב שאתה חולם עליו.
  • כמה שנים נמשך המסלול ומה קורה בסיומו עם הרכב – 3 שנים בתומם הרכב חוזר לחברת הליסינג ונמכר כיד 2.
  • מה לגבי ביטוח הרכב – תלוי במסלול שסגרת עם החברה של הליסינג.
  • מה לגבי טיפולים – מבוצעים על ידי החברה ומשולמים על ידיה גם (לא מדובר על טיפולים כתוצאה מנזקים שנגרמו בעקבות הלקוח).

 

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות