שמר

השכרת רכב בארץ

השכרת רכב בארץ

השכרת רכב בארץ היא אפשרות שקיימת עבורכם. הסיבות להשכרת רכב בארץ הן רבות. יכול להיות שתשכירו רכב כי הרכב הפרטי שלכם בתיקון, או כי אתם מעוניינים ברכב גדול יותר לטיול משפחתי ויכולות להיות עוד סיבות מגוונות לכך שנזדקק להשכרת רכב בארץ. במאמר זה אנו נדריך אתכם איך לבצע את ההשכרה בדרך הטובה ביותר ולמה כדאי לכם לשים לב.

כאשר תגיעו לחברה להשכרת רכב בארץ, תשבו עם נציג של החברה אשר ישאל אתכם מספר שאלות על מנת להתאים לכם את הרכב הנכון עבורכם. הוא יציג לכם מספר רכבים אשר עומדים בקריטריונים שלכם ואת מחירם ליום. אנו ממליצים לבדוק את הנתונים על הרכבים באינטרנט מראש. זה יעזור להם בבחירה ויזרז את התהליך. יותר מזה, אם יש באפשרותכם לבצע השכרת רכב בארץ ישירות מהאינטרנט, תוכלו לעשות זאת בקלות. חברות ההשכרה כיום מאפשרות השכרת רכב בנוחות ישירות מהבית. זה יהיה יתרון עבורכם כי תוכלו לעשות השוואת מחירי השכרת רכב בארץ בחברות השונות.

על מה לשים דגש בעת השכרת רכב בארץ? 

  1. פגמים ברכב- כאשר תגיעו לרחבת הרכבים, סוכן המכירות יראה לכם את הרכב המיועד. אנו ממליצים לכם להסתכל היטב על שלדת הרכב, לבדוק ולצלם פגמים, שריטות ומכות שהיו לפני שביצעתם את ההשכרה.
  2. תוספות לרכב השכרה- אם ביקשתם כחלק מהשכרת הרכב בארץ תוספות מיוחדות כמו מכשיר ג'י פי אס או כיסא תינוק. דעו לכם שאלו תוספות בתשלום נוסף. בדקו מבעוד מועד כמה תצטרכו לשלם על תוספות אלו.
  3. מילוי מיכל הדלק- חברות השכרת הרכב בארץ יעמידו לרשותכם בעת ההשכרה רכב עם מיכל דלק מלא. הציפיה המקובלת היא שבעת החזרת הרכב, החברה תקבל אותו מלא בחזרה. במידה ותגיעו עם רכב שאינו מתודלק באופן מלא תאלצו לשלם על כך סכום גבוה מסכום התדלוק.
  4. מוקד שירות- בדקו שלחברת ההשכרה יש מוקד שירות ומענה אנושי לכל צרה שלא תהיה בזמן השימוש שלכם ברכב. בדקו את שעות הפעילות מראש וודאו מה עושים אם הזדקקתם להם בזמנים שאינם עובדים.
  5. ביטוח רכב- בעת השכרת רכב בארץ תזדקקו לביטוח הרכב. רוב החברות כוללות את הביטוח כחלק מהעסקה. חשוב שתבדקו שאכן אתם מקבלים ביטוח כזה וגם מהו כולל בתוכו. לפוליסות ביטוח יש הרבה סעיפים ואותיות קטנות. ודאו מה אתם מקבלים על מנת שאם תזדקקו להפעלת הביטוח תדעו מה הוא מקנה לכם. כמו כן, וודאו שהביטוח מתאים לסוג הרכב שאתם יכולים לנהוג עליו על פי סוג הרישיון שלכם. 
  6. תנאי חוזה לנסיעה ברכב- בעת השכרת רכב בארץ יש תנאים לכמות הקילומטרים המותרים בסוג הרכב שהשכרתם, על מנת שלא תעברו את הקילומטרים המותרים, שימו לב שאתם מודעים לכמות לפי החוזה. כמו כן כתוב בחוזה היכן ניתן להחזיר את הרכב. בידקו היטב שאתם יכולים להחזיר את הרכב גם בסניפים אחרים של החברה בארץ. 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות