שמר

רכבים למכירה – מה הן האופציות שעומדות לרשותנו

שוק המכוניות בישראל גדל והתפתח עם השנים. היום, אנחנו יכולים למצוא לא מעט מקומות מהם ניתן לרכוש כלי רכב חדשים וישנים, אנחנו יכולים ליהנות מקטלוגים רחבים ומגוונים של כלי רכב מחברות ודגמים שונים, רכבים יד ראשונה וכן יד שנייה ומעבר לכך. 

כל הנושא של רכבים למכירה השתנה בארץ, בין היתר בזכות העובדה שהרבה מאוד חברות שעסקו בתחום הרכב בהיבטים שונים, למשל, תחום של השכרה, נכנסו עם השנים גם לנושא של מכירה, בין אם זה דרך עסקאות ליסינג, טרייד אין או בדרכים אחרות. מן הסתם, המטרה של אותן חברות היתה להגדיל את היכולת שלהן להרוויח, אך גם לספק לציבור עוד אפשרויות אפקטיביות לרכישת רכבים בתנאים נוחים. 

צריך לזכור, כשמדובר על נושא כמו רכבים למכירה, הרי שאין מתאימה יותר מחברה שמתעסקת בתחום הרכב, בשביל להציע עסקאות מסוגים שונים, כאשר אותן חברות יכולות גם להציע קטלוגים נרחבים, גם שירותים של טיפולים ובדיקות דרך מוסכים שונים שעומדים לרשות החברה או עובדים איתה, וכן שירותים נוספים, כולל אפילו שירותי ביטוח. כך הלקוח נהנה מכל מה שהוא צריך כשהוא רוכש רכב, יד ראשונה, רכב חדש מהניילונים או רכב משומש. 

זאת להבדיל ממצב בו הוא פונה אל לקוח פרטי, רוכש ממנו רכב יד שנייה וצריך לטפל בכל הדברים שמסביב בעצמו, או כשהוא פונה ליבואן הרכב ורוכש ממנו במחיר הרבה יותר משמעותי ובתנאים שיכולים להיות פחות משתלמים. 

מן הסתם, לא בכל מקום שמציעים לנו עסקאות לרכישת רכב, חדש או משומש, אכן משתלם לנו לבצע את העסקה. יש מקומות בהם, התנאים לא ישתלמו, המחיר לא יהיה אפקטיבי, או שהרכבים עצמם שיוצעו לנו, לא יהיו כאלה שיתאימו למה שאנחנו מחפשים. לכן אנחנו צריכים גם לדעת, מה לחפש והיכן. 

כיצד בוחרים היכן לרכוש רכב

מן הסתם, הדבר הראשון שאנחנו נבחן זה מי עומד מאחורי העסקה. איזו סוג חברה, מה המוניטין שעומד לרשותה, מה טיב השירותים שהיא יכולה לספק לנו, מה אופי העסקה שהיא מציעה לנו, עד כמה באמת אנחנו יכולים לסמוך עליה. 

חשוב לשים לב לקטלוג הרכבים שעומד לרשות החברה, בין אם זה מבחינת שנתונים, חברות, דגמים וכמובן, אם אנחנו רוצים לרכוש רכב יד שנייה, אזי שעלינו לברר מה מצבו ולמה הוא שימש קודם לכן (האם החברה קיבלה אותו במסגרת עסקת טרייד אין, האם הוא היה בעסקת ליסינג או שימש כרכב שכור). 

מעבר לך, יש לבחון את כל הנושא של השירותים הנלווים לרכישה, בין אם זה ביטוח, בין אם זה שירותים וטיפולים, וכל דבר אחר שיכול להשפיע על אחזקת הרכב והשימוש בו. יש להתייחס לכך גם בהיבט של ההיקף, גם בהיבט של העלויות וכן התנאים שהחברה דורשת ומציעה לנו. 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות