שמר

טיפים לבחירת רכב אמין ונוח להשכרה, שיתאים לצרכים שלכם

טיפים לבחירת רכב אמין ונוח להשכרה, שיתאים לצרכים שלכם

טיפים לבחירת רכב אמין ונוח להשכרה, שיתאים לצרכים שלכם

על כבישי הארץ נוסעים אין ספור רכבים, ממגוון סוגים. אם אתם זקוקים לרכב להשכרה, נוכל לסייע לכם עם טיפים מעולים. כך תצליחו לבחור רכב אמין ונוח להשכרה, שיתאים לצרכים שלכם.

הכירו את המותגים הכי אמינים

לפני הכל, כדאי להכיר את מותגי הרכב היותר אמינים. מותגים כמו רכב טויוטה, למשל, נחשבים לאמינים ביותר שישנם. אם אתם לא כל כך בטוחים אם הרכב שהציעו לכם אמין, תוכלו לנקוט בכלל הפשוט הבא. שאלו את חברת ההשכרה אילו דגמים זוכים להכי הרבה ביקוש. בקלות תיווכחו בעצמכם כי רכב טויוטה, שברולט ויונדאי, למשל, נחשבים למאוד מבוקשים וכמובן גם אמינים ביותר. אגב טויוטה, זו דוגמא לרכב בטוח, שמקבל באופן עקבי ציונים גבוהים במבחני הבטיחות.  

הגודל שמתאים לכם

אחרי שהחלטתם איזה מותג רכב מועדף עליכם, נניח רכב טויוטה, זכרו כי לכל יצרן יש כמה וכמה דגמים. יותר מכך, לכל יצרן יש דגמי רכב בגדלים שונים, לצרכים שונים. הגדירו היטב את הצרכים שלכם ובמידת הצורך התייעצו עם חברת ההשכרה. כדאי לדעת שחברות ההשכרה נוהגות לחלק את קטגוריות הרכב לחלוקות שונות, בין היתר לפי גודל. אם אתם יכולים להסתפק ברכב קומפקטי לצורך נסיעה עירונית קצרה במידה ואתם נוסעים לבדכם, יתכן ותצטרכו משהו אחר אם מדובר בנסיעה משפחתית. יש רכבים בינוניים וגם דגמים ייעודיים למשפחות גדולות. אם הרכב השכור נועד לשותפים עסקים מחו"ל, למשל, לא רק גודל הרכב חשוב. מה שחשוב יהיה לבחור דגם יוקרתי, כדי לקבל את הרושם הראוי.

שליטה נוחה ואינטואיטיבית

אנו ממליצים בחום להעדיף רכב שכור שמציע שליטה נוחה ואינטואיטיבית. ישנם רכבים, לאו דווקא מן היוקרתיים, אשר אינם בנויים בצורה הכי ידידותית למשתמש. אם רוכשים רכב, זה עשוי להיות פחות נורא, משום שיש זמן להתרגל, להסתגל, להכיר את כל הטריקים המיוחדים. אבל אם צריכים רכב שכור לטובת טיול, לצרכי עבודה או למטרות אחרות ולזמן קצר, לא רצוי לבחור רכב ייחודי מבחינת חווית הנהיגה. צריך רכב שבנוי ומתוכנן ישר ולעניין.

נהגים גבוהים? חלל פנים מרווח

חשוב להתאים את מאפייני הרכב השכור למאפיינים הפיזיים שלכם. זה נכון במיוחד אם אתם בעלי מידות גוף ראויות לציון, לכאן או לכאן. אם אתם מאוד גדולי גוף או גבוהים, בחרו רכב בעל חלל פנים מרווח ביותר. אם אתם נמוכים יחסית, כדאי לבחור רכב שמציע תנוחת נהיגה שמקלה עליכם לראות את סביבתכם. שימו לב כי חלק מיצרני הרכב המובילים מציעים יכולת כוון למושב הנהג. כאשר הרכב מותאם למבנה הגוף, חווית הנהיגה והנסיעה משתפרת פלאים.

בוחרים במוכר ובידוע

אם אתם זקוקים לרכב שכור מכיוון שהרכב שלכם עבר חלילה תאונה או שהוא מושבת במוסך, אפשר בהחלט לבחור לשכור את המוכר והידוע. במילים אחרות, תוכלו לבקש לשכור רכב אשר זהה או לפחות דומה לרכב המוכר שלכם. אגב, לפעמים גם אם לחברת ההשכרה לא קיים במלאי בדיוק אותו המודל והדגם, יש פתרון. יש מותגי רכב שהם לכאורה שונים אך למעשה בייצור הרכב נעשה שימוש באותם המכלולים כמו של הרכב המוכר לכם.

מטען שלא ישאיר אתכם צפופים

אם השכרת הרכב מיועדת לטיול או שיש לכם מטען להעביר במסגרת נסיעה עסקית, תנו דעתכם לתא המטען. כאשר הרכב נוח ונעים לנהיגה אולם תא המטען קטן מדי לצרכיכם, מתחילים האלתורים וזה לפעמים לא בטוח ולא נעים. בקשו מחברת ההשכרה רכב בגודל המתאים לכם, עם תא מטען מרווח דיו וצפויה לכם נסיעה נעימה ונוחה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות