שמר

השכרת נגרר לעומת קניית נגרר

השכרת נגרר לעומת קניית נגרר

נגרר הוא כלי תחבורה נוח מאד בעל שימושים רבים. מתאים לנסיעות, לטיולים או לקמפינג, מתאים  להעברת חפצים ממקום למקום, העברת מוצרים בעת העברת דירה ועוד. קיימת אפשרות לרכוש נגרר או לשכור. לכל אחת מהאופציות יש יתרונות וחסרונות.

התאמה לסוג הנגרר שיש בו צורך 

קיימים סוגים רבים של נגררים המתאימים לכל מטרה. נגררים סגורים עבור העברת חפצים באופן בטוח ומוגן במיוחד כאשר יורד גשם או כאשר יש סופות בחורף. קיימים גם נגררים פתוחים אשר מאפשרים הובלת פריטים גבוהים כמו עצים וריהוט גבוה ורחב.

גודלו של הנגרר 

לפני הרכישה או ההשכרה יש לגבש חשיבה לגבי גודל הנגרר ועיצובו כך שיתאים לכל מיני אפשרויות להן זקוק הלקוח במועדים שונים ולכן בוחרים דגם בעל קשת של אפשרויות לאפקטיביות מקסימלית.

עלויות רכישת והחזקת נגרר

לכל נגרר קיימות עלויות הבנויות מכמה פרמטרים, עלות הקניה, עלות הבעלות הכוללת רישיון לנגרר, אגרות ורישומים שונים בהתאם למדינה בה שוכרים את הנגרר. מעבר לכך יש לשלם עבור בדיקות בטיחות ופוליסת ביטוח עבור הנגרר על כל ההשלכות העלולות לקרות. העלות של הפעלת הביטוח תלויה בגודלו הספציפי של הנגרר ובתדירות השימוש בו. כמו בכל כלי הרכב גם בנגרר קיימות מעת לעת עלויות של תחזוקה שוטפת במקרה של תקלות. 

השכרת נגרר

השכרת נגררים פתוחים מסוג U-Haul מחיר ההשכרה כולל רישום, תחזוקה, בדיקות, ביטוח ועלויות נוספות, באופציית ההשכרה התהליך מתנהל בדרך הרבה יותר פשוטה, כל המידע נרשם ומתעדכן בהתאם להסכם.

כאשר יש צורך בנגרר מזמינים אותו ליום או לכמה ימים ולכן אין צורך לדאוג לחניה כיוון שבתום יום העבודה מחזירים את הנגרר לבעליו.

מקום אחסון לנגרר

בהתאם למקום מגוריו של בעלי הנגרר, אפשר לאחסן אותו בחניה פרטית או ציבורית, בחצר אם יש די מקום או בחניה אחרת. לאור זאת במקרים רבים יש להוסיף לכלל העלויות החודשיות והשנתיות גם עלות של דמי אחסון או עלויות של חניה.

שקט נפשי

שימוש בנגררים מתוצרת U-Haul יוצר שקט נפשי כיוון שהם כלי תחבורה אמינים ובטוחים לשימוש לאורך זמן.

צי הנגררים שלנו הוא גדול מאד ולכן מי ששכר נגרר זוכה באחריות מלאה. אם הוא נתקל בבעיה טכנית או מכנית, נציגים שלנו יגיעו כדי לסייע לנהג, להחליף גלגל או לבצע כל תיקון נדרש. במידת הצורך הנגרר יועבר למוסך והלקוח יקבל נגרר חלופי מתוך צי הנגררים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות