שמר

יצרני צמיגים לרכב

יצרני צמיגים לרכב

צמיג הרכב חשוב לכולנו. אנחנו יכולים לנהוג ברכב הכי יוקרתי שיש או ברכב די סטנדרטי. אבל תמיד, יש רק ארבעה דברים שמחברים אותנו אל הכביש. אלה הם כמובן הצמיגים. כל בעל רכב צריך להקדיש להם תשומת לב וכאשר הם מתחילים להראות סימני התיישנות, חשוב להחליפם. על מנת לדעת במה כדאי לבחור, מומלץ להכיר את מיטב היצרנים של צמיגים לרכב. מעבר לכך, יש לזכור שגם לכל יצרן יש מגוון רחב של סוגים ודגמים. מוטב לבחור על פי סוג הרכב, על פי מאפייני הנהיגה, תנאי הסביבה (חמה יותר, קרה יותר, לחות). וכעת נציג סקירה קצרה של יצרנים מובילים, שכדאי להכיר.

צמיגי חברת גודייר

מייד אין USA! פאר תעשיית הרכב האמריקאית, מוביל גם בצמיגים. מארה”ב, באופן לא מפתיע מגיעים גם צמיגים טובים מאוד. קונצרן גודייר, תאגיד רב לאומי אמריקאי נוסד עוד במאה ה-19. הם מייצרים את כל סוגי הצמיגים, כמעט, שניתן להעלות על הדעת. נתוני המכירות שלהם מרשימים בכל קנה מידה והם כוללים גם צמיגים לרכבים משפחתיים, למכוניות מהירות, לרכב חקלאי, דו גלגלי ועוד ועוד.

צמיגי של חברת קונטיננטל

גם אם שם המותג הזה פחות מוכר לישראלי מן השורה, בל תטעו. זהו אחד מהמותגים הכי מובילים, הכי יוקרתיים והכי נחשבים בעולם הצמיגים. הם נבדקים באופן סדיר במעבדות ומראים תוצאות טובות מאות במבחני בלימה ועמידות. זהו מותג גרמני, שמגיע מחברה שהיא אחת החזקות ביותר. כך אומרים נתוני המכירות העדכניים. ונתון מעניין – לפני מספר שנים נמסר כי צמיגי קונטיננטל מייצור איכותי במיוחד הצליחו לעמוד היטב במהירויות מסחררות של יותר מ-300 קמ”ש (מדובר על ייצור לשיווק רחב היקף).

צמיגי חברת מישלין

חברת מישלין, הידועה כיום גם בתור יזמית מדריך המסעדות המפורסם נמצאת בשורה הראשונה של יצרני הצמיגים. הלוגו של החברה, שכולל את “איש הצמיגים” המפורסם הינו מהידועים בעולם. הצמיגים זמינים בשלל תצורות ואפיונים ומידות. הם מיוצרים בכל רחבי העולם, הן במפעלים באירופה, הן במפעלים בארצות הברית, בן המדינות בדרום אמריקה וכן גם במזרח הרחוק.

הצמיגים מחברת פירלי

אם השם נשמע לכם איטלקי, אתם לא טועים. מדובר בחברה שנוסדה באיטליה ומשווקת במשך עשרות שנים צמיגי איכות. בין היתר, משווקים צמיגים ליצרני הרכב המשפחתיים וכן לרכבים מהירים ביותר (כלומר עמידים גם בתנאים די קיצוניים).

צמיגי בריג’סטון וצמיגי רוקסטון

שני סוגי הצמיגים הללו אינם אותו הדבר, גם אם השם שלהם נשמע דומה. חברת ברידג’סטון הינה יצרן מוביל מיפן. החברה משווקת מוצרי איכות וצמיגים כבר יותר מ-9 עשורים. גם בישראל משווקים מגוון רחב של דגמים, לשלל סוגי רכבים, משפחתיים ואחרים. גם היצרן רוקסטון משווק את צמיגיו בארץ, אך מדובר ביצרן הרבה פחות גדול. כושר התחרותיות שלו מגיע בעיקר בגזרת הדילים והמחירים המיוחדים.

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
חייג עכשיו
×
×

עגלת קניות